niedziela, 30 sierpnia 2015

● Holiday ● Back to school ●

                 Wakacje niestety dobiegły już końca. Pamiętam pierwszy dzień, kiedy po wyjściu z koleżankami na miasto, wróciłam autobusem do domu, przebrałam się w moją ulubioną pidżamkę, położyłam na łóżku i spędziłam na nim cały dzień oglądając seriale i anime. To było takie piękne :'( 
Wakacje miałam bardzo udane. Odpoczęłam jak nigdy dotąd. Miałam wiele spotkań ze znajomymi i imprez.  

         Obóz taneczny był WSPA - NIA - ŁY ! NAJLEPSZY na jakim dotąd byłam.


                Była świetna atmosfera, zaprzyjaźniłam się z wieloma osobami, a z niektórymi czuję się teraz jak z rodzeństwem (w pozytywnym tego słowa znaczeniu oczywiście ). Jeśli chodzi o zajęcia taneczne były w porządku, ale było ich mniej niż zwykle. Teraz codziennie ćwiczyliśmy po 7 godzin, a rok temu 10-11 godzin, więc różnica była bardzo odczuwalna. Ale i tak bardzo dużo się nauczyłam. Mamy nowe układy do tanga, cha-chy i jive'a. Mam również świetną nowinę. Gdyż od poniedziałku przychodzę już z moim partnerem na zajęcia do najwyższej grupy ^.^ Bardzo się cieszę, gdyż świadczy to o tym, że jesteśmy po prostu dobrzy i się nadajemy. Wiem, że zrobimy duży postęp, gdyż poziom w tej grupie jest bardziej zaawansowany niż w poprzedniej.

                Dwa dni temu wróciłam również z pobytu w Grecji, z wyspy Zakynthos. Wyjazd jak najbardziej udany, byłam na nim z rodzicami i siostrą. Od 3 lat nigdzie nie byliśmy na wakacjach ( nie licząc moich obozów ), rodzicom należał się odpoczynek, bardzo ciężko pracują, gdyż mają własną firmę i w ciągu dnia widzę ich dosłownie 2 razy. Ja w końcu kąpałam się w morzu! ♥ 
Byliśmy również na wycieczce, w której wpływaliśmy do takich grot, gdzie można było również się kąpać, to było niesamowite przeżycie, gdyż woda w nich jest nieziemsko czysta, a w okularach było widać wszystko pod wodą. Widoki na wyspie są przepiękne, dosłownie jak z Google .















Do szkoły wracam niechętnie. Bardzo boję się, że sobie nie poradzę, że nie zdołam pogodzić szkoły, spotkań z przyjaciółmi, blogowania, zajęć dodatkowych, tańców 3-4 razy w tygodniu i turniejów w każdą sobotę, gdyż w tym roku będziemy jeździć na nie często. Chciałabym dobrze się uczyć, z powodów egzaminów gimnazjalnych, bo myślę o liceum, w którym wynik z egzaminu musi być jak najbardziej pozytywny. Jeśli chodzi o książki to kompletnie NIC nie kupiłam. Jutro mam nadzieję, pojadę z mamą do jakiejś księgarni i kupię chociaż część książek. Przybory, niektóre zeszyty i torbę mam z tamtego roku, ale i tak kilka rzeczy muszę dokupić. Obym dała radę, naprawdę bym tego chciała. Nie chcę z niczego rezygnować.


A jak wam minęły wakacje?
Czy cieszycie się z powrotu do szkoły  ♥ 
Postanowiłam również zmienić wygląd bloga, gdyż stary już do mnie nie przemawiał. Dajcie znać czy wam się podoba :)

Papa kochani ♥ ♥ ♥




37 komentarzy:

  1. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, czekam na ciebie:) http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zajrzyj na mojego bloga- najnowszy wpis to organizer do wydrukowania :)
    Jeżeli chciałabyś, alby na blogu pojawił się post z kartkami do wydrukowania dostosowanymi do gimnazjalistek/uczniów szkół podstawowych koniecznie daj znać :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne zgadzam sie na obserwaje jak zaczniesz daj znać ;D
    PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam na obozie w Grecji dwa lata temu, naprawdę to przepiękny kraj, również poznałam tam mnóstwo wspaniałych ludzi! Fajnie, że dobrze się bawiłaś niestety to już koniec wakacji, teraz czas do szkoły! ;///

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Też mam w tym roku dużo na głowie + egzaminy gimnazjalne, ale wierzę, że dasz radę i dostaniesz się do swojej wymarzonej szkoły, tego Ci życzę! ♥
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę i napiszę Ci o tym w komentarzu :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecia! <3
    ja juz zaczelam obserwowac, teraz Ty:P
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że dobrze spędziłaś czas! :)
    Genialny blog! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wegetarianką od ponad 2 lat więc coś o tym wiem. Mój brat cioteczny jest weganinem od paru dobrych lat, a od dziecka wegetarianinem i nie potrzebował dietetyka, a pracuje fizycznie i ma się dobrze ;).. pisząc "hop-siup" nie miałam na myśli, że był to nagły wymysł, jednkże to, że nie da się z dnia na dzień odstawić wszystkich produktów. Wynika to z mojej psychiki ponieważ darzę wszystkie zwierzęta ogromną miłością. Przed rozległą wypowiedzią radzę wcześniej przeczytać poprzednie posty lub zakładkę "o mnie" ;)
    Aczkolwiek bardzo mi miło, że napisałaś komentarz, który odnosił się do posta a nie był zwykłym "kopiuj, wklej".

    Urocze, pozytywne zdjęcia ;)
    Jakie anime oglądałaś?
    xoxo // http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mój błąd, mogłam przeczytać coś więcej o tobie niż sugerować się tylko wypowiedzią z jednego postu :) Moja "troska" wynika z tego iż moja bardzo bliska koleżanka jest wegetarianką od kilku miesięcy i jej stan zdrowia znacznie się pogorszył bo nie znała się na żywieniu i nie zastępowała składników odżywczych. Ja od zawsze chciałam być wegetarianką, ale kiedy tylko wspominałam o tym mamie, od razu wynikała kłótnia... Ja baaardzo dużo ćwiczę, a mama uważa, że muszę dostarczać sobie dużo energii i dlatego muszę jeść mięso... Ale po 2 latach walki :D doszło do tego, że jem mięso około 1 na miesiąc :D Może w przyszłym roku całkowicie z niego zrezygnuję :)

      Jeśli chodzi o anime to oglądałam Naruto Shippuuden, gdyż wszedł nowy film "The Last", który jest o miłości <3 i całkowicie mnie pochłonęła cała seria, którą oglądałam już jakiś 3 raz xD, oglądałam również Bleach :))

      Usuń
  10. Nowy wygląd jak najbardziej na plus. Mi wakacje minęły całkiem w porządku. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za obserwację, zaobserwowałam również :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudowne! Zawsze marzyło mi się pojechac akurat na tą wyspę! Byłam w Grecji, ale niestety nie miałam okazji jej zobaczyc :( moze następnym razem :)
    buziaki, Monia
    Ps. Myśle, ze nikt nie cieszy sie z konca wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Pytałaś o obserwację więc obserwuję i liczę na rewanż.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że twoje wakacje były na prawdę udane :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post, fajnie spędziłaś wakacje:)
    Pytałaś o obserwacje. Ja już, teraz Twoja kolej;>

    zapraszam-klik🌸

    OdpowiedzUsuń
  16. Supi post , to bardzo fajnie spędziłaś wakacje.
    Była bym wdzięczna za kliknięcie w linki w moim poście.Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że miałaś udane wakacje ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia, szczególnie ta niebieska woda na wyspie! Niestety wakacje dobiegły już końca :/


    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę pobytu w Grecji *.* Piękne widoki :)
    Ja w te wakacje stawiałam na odpoczynek w domu xd
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! <3
    https://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :) Powodzenia w szkole, ja mam jeszcze wakacje do października :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post i śliczny blog! Mamy wielką prośbe, czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia . Zazdroszczę wyjazdu do Grecji . Moje wakacje również były bardzo udane ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ladne zdjecia
    Może obs za obs?
    zacznij i daj znać u mnie, na pewno się odwdzięczę
    http://kinaaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe zdjęcia i fajny post!

    Zaobserwowałam, czekam na ciebie! ;)

    blog Małej - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcia. :)
    zapraszam do siebie: www.m-insomnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! Mieszkam W Hrubieszowie czyli niedaleko <3
    Ja już obserwuje! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie wyglądacie na fotkach :) piękne widoki
    klikniesz u mnie w napisy KLIK w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. życzę powodzenia w pogodzeniu tylu obowiązków!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń